Sådan løser vi dine kommunikationsopgaver

Har du ting på to-do-listen, som du bliver ved med at udskyde? Måske er du endda lidt i tvivl om, hvordan de skal løses?

 

Med vores hjælp behøver du ikke bekymre dig mere om det. Vi tager alle tingene fra din to do-liste, og løser dem med glæde. Med andre ord gør vi alt det, du enten ikke har tiden eller kompetencerne til selv og sørger samtidigt for værdiskabende resultater.

 

På den måde kan du koncentrere dig om dét, du er god til, mens vi gør dét, vi er bedst til. Sådan lægges vejen til succes.

Samarbejde med virksomheden

Vi vægter relationen til dig og din virksomhed højt.

 

Først starter vi med at undersøge din virksomhed og lære både dig og virksomheden at kende. På den måde øger vi chancen for succes med samarbejdet.

 

Gennem samtale og dialog får vi desuden et værdifuldt indblik i kulturen og værdierne i din virksomheden.

 

Derudover skaber vi en relation, som giver en fælles forståelse for målet, og hvordan vi når dertil. Sådan sikrer vi, at kommunikationen bliver formidlet med de helt rigtige ord.

 

Målet sætter vi i fællesskab, og vi vil løbende følge op, så du ved, hvad der sker uden selv at skulle gøre noget.

De tre P'er

Overordnet set er vores arbejdsproces organiseret ud fra de 3 P'er: 

Planlægning, Produktion og Publicering.

 

Det afhænger naturligvis af den enkelte opgave og kundens ønske, hvor meget vi er inde over de forskellige dele af processen.

 

Vores ydelser og produkter varierer fra kunde til kunde, og hvis du er nysgerrig på, hvordan vi kan strikke et samarbejde sammen, kan du læse mere om vores ydelser og om vores tidligere samarbejder.

 

Vi tilbyder også 1:1 rådgivning, hvis du har brug for viden og sparring på bestemte områder. Du er altid velkommen til at ringe - så tager vi en snak om det.

 

Lær mere om de 3 P'er.

Brug for ekstra forstærkning?

 

Vi kan meget. Vores mentalitet er bygget op omkring Pippi, på den der “det har jeg ikke prøvet før, så det klarer jeg nok”-måde. Vi kender dog også vores begrænsninger, og på nogle områder har vi andre kollegaer i branchen, som er specialister.

 

Derfor gør vi brug af vores netværk, når der er brug for the A-team til at løse bestemte dele af opgaverne.

 

Om opgaven skal løses udelukkende af os eller om vi skal gøre brug af nogle af vores dygtige kollegaer, kan vi tage en snak om løbende. Så finder vi sammen den løsning, som rammer plet hos lige præcis dig.

Redigeret 87

Vidste du at...

Dét at lægge en strategi faktisk slet ikke er så svært, som det lyder.

 

Strategier bliver ofte forbundet med mænd i fine jakkesæt og en masse ord, vi ikke helt forstår.

Men, men men - det behøver jo slet ikke være så svært. Og det er derfor, vi er her. For at hjælpe jer med at forstå det komplekse i kommunikationsfaget, og videregive nogle værktøjer, så I rent faktisk kan bruge det i jeres travle hverdag.

 

En strategi er nemlig en god måde at planlægge kommunikationsaktiviteterne på. 

 

Ved at tage udgangspunkt i virksomhedens idégrundlag (vision, mission og værdier), kan I begynde at lægge en strategi for, hvordan I kommer nærmere på virksomhedens mål. 

 

Hiv fat i os, hvis vi skal hjælpe jer videre eller igang med strategien eller med eksekvering.

 

Eller giv dig i kast med at sætte ord på din strategi ved at bruge vores strategiskabelon, som du kan downloade helt kvit og frit!