Bliv synlig for de rigtige og sælg
Social selling er en måde, hvorpå du kan skabe arbejdsmæssige relationer og skabe et professionelt netværk. Det handler i bund og grund om at skabe relationer til kunder, potentielle kunder og samarbejdspartnere og på den måde udvide dit netværk.
Det kan man for eksempel gøre ved at anvende forskellige sociale medier såsom LinkedIn.
Med social selling kan du positionere dig overfor dit netværk som specialist indenfor dit område ved hjælp af vidensdeling og opslag på LinkedIn. På den måde kan du blive thought leader - altså den person, som folk først tænker på og/eller går til, når de har brug for gode råd om et emne inden for dit fagområde.
Det er især relevant og fordelagtigt for mindre virksomheder, hvor ejeren kan spille en væsentlig rolle for virksomhedens brand.
Forkæl netværket med din ekspertviden
- Er du soloselvstændig, og lever du af at sælge din viden og dine kompetencer?
- Har du lyst til at udvide dit netværk via LinkedIn?
- Er du nysgerrig på, hvordan du kan skabe salg via dit netværk på eksempelvis LinkedIn?
- Måske ønsker du via vidensdeling at positionere dig selv som specialist indenfor dit område?
- Har du svært ved at formulere det ordentligt i et indlæg?
- Eller har du ikke altid tiden til selv at dele din ekspertise og forkæle netværket med din værdifulde ekspertviden?
Hvis du kan nikke genkendende til nogle af disse spørgsmål, er du landet det rigtige sted.
Vi kan hjælpe dig med at dele din viden og vise, at DU er specialist, så dit netværk kan få glæde af dine guldkorn.

Mere fleksibilitet?
På den måde kan du kombinere de forskellige kommunikationsopgaver, der er i virksomheden og både få hjælp til fx LinkedIn, opslag på andre sociale medier og tekstforfatning.