Hvordan skaber man tekster ud fra tal?
Det kan være svært at vide, hvordan eller hvorfor kommunikationen på ens hjemmeside ikke fungerer optimalt. De følgende problemer kan være udtryk for, at det er tid til at optimere hjemmesiden:
- der klikkes ikke videre på siden
- folk forlader siden hurtigt
- manglende besøgende
- ingen konverteringer
Med Google Analytics får du en stor bunke informationer, tal og data, som du kan bruge til at forbedre din hjemmeside. Men ved du, hvad du skal bruge tallene fra Google Analytics til?
Data kan f.eks. fortælle dig, hvor mange der hurtigt forlader siden eller ikke klikker videre. De fortæller dig bare ikke hvorfor. Men det gør vi!
Vi kigger på din hjemmeside med udgangspunkt i tallene fra Google Analytics og forbedrer siderne, så de performer bedre.
En vej til vækst - bliv fundet på Google
Én vej til vækst er, at kunderne finder dig på Google.
Formålet med en søgning på Google er ofte at finde svar på en udfordring eller et problem. Dit produkt kan være en løsning på denne udfordring, men kan kunderne finde dit produkt, når de har brug for det?
Kunderne er utålmodige i deres søgning, og derfor er det vigtigt at ligge i toppen af Google. Det kan du komme til med få, effektive kneb, hvor SEO (søgeordsoptimering) og onpage-hjemmesideoptimering er omdrejningspunkterne.

Søgeordsanalyse
Vi udfører en søgeordsanalyse for dig, for at finde de bedste søgeord for din virksomhed og dine produkter.

SEO-gennemgang
Vi gennemgår siderne med fokus på SEO. Herunder onpage-SEO, optimering af metatitler og beskrivelser m.m.

SEO-introduktion
Vi oplærer og underviser dig i, hvordan du selv kan varetage søgemaskineoptimeringen på din hjemmeside.

Teksttilpasning
Vi hjælper med at tilpasse tekster og indhold på siden til de ønskede søgeord for at skabe en hensigtsmæssig sammenhæng.