Bliv synlig for de rigtige, og sælg dine ydelser

Social selling er en måde, hvorpå du kan skabe arbejdsmæssige relationer og skabe et professionelt netværk. Det handler i bund og grund om at skabe relationer til nuværende kunder, potentielle kunder og samarbejdspartnere - og på den måde udvide dit netværk. 

 

Det kan man for eksempel gøre ved at anvende forskellige sociale medier såsom LinkedIn.

 

Med social selling kan du positionere dig selv overfor dit netværk som specialist indenfor dit område ved hjælp af vidensdeling og opslag på LinkedIn. På den måde kan du blive thought leader - altså den person, som folk først tænker på og/eller går til, når de har brug for gode råd om et emne inden for netop dit fagområde. 

 

Det er især relevant og fordelagtigt for mindre virksomheder, hvor ejeren kan spille en væsentlig rolle for virksomhedens brand. 

Forkæl netværket med din ekspertviden

  • Er du soloselvstændig, og lever du af at sælge din viden og dine kompetencer?
  • Har du lyst til at udvide dit netværk via LinkedIn?
  • Er du nysgerrig på, hvordan du kan skabe salg via dit netværk på eksempelvis LinkedIn?
  • Måske ønsker du at positionere dig selv som specialist indenfor dit område ved hjælp af vidensdeling?
  • Har du svært ved at formulere det ordentligt i et indlæg?
  • Eller har du ikke altid tiden til selv at dele din ekspertise og forkæle netværket med din værdifulde ekspertviden?

Hvis du kan nikke genkendende til nogle af disse spørgsmål, er du landet det rigtige sted.

 

Vi kan hjælpe dig med at dele din viden og vise, at DU er specialist, så dit netværk kan få glæde af dine guldkorn.

Flere aspekter af social selling

 

Da vores erfaring spænder bredt, hjælper vi både med tekstforfatning og din tilstedeværelse på sociale medier. Hos os får du altså en integreret løsning, der omfavner alle aspekter af dit kommunikationsproblem.

 

Og så sørger vi for, at du står helt skarpt overfor dit professionelle netværk.

Social Selling[1]

Når vi snakker social selling er det essentielt, at din LinkedIn-profil står knivskarpt. Undersøgelser viser, at en fuldt udfyldt profil giver 30% større reach, og helt generelt fremstår du også meget mere professionel, hvis du har styr på din profil. 

Første skridt er en profiltekst, der siger spar to; som fanger læseren og som belyser dig som person og dit professionelle virke. 

Vores kursus "den gode profiltekst" indeholder en komplet guide til, hvordan du skriver den bedste profiltekst, der upper dit social-selling-game.

Den Gode Profiltekst